Dostępność: Dostępność - 3 dni
Stan produktu: Nowy
Hamowana przyczepa do transportu łodzi posiada stabilną konstrukcję opartą na mocnym stelażu wykonanym z profilu zamkniętego, usztywnionym prowadnicą oraz trzema poprzecznymi podporami. Wzdłuż prowadnicy rozłożone są trzy komplety podparć dennych w postaci poliuretanowych kół o średnicy fi 260 z metalowymi felgami oraz rolkami dennymi. Na jej końcu znajduje się tzw. kołyska, czyli ruchomy zespół rolek kilowych i kół. Jej działanie sprowadza się do uchylania w trakcie wprowadzania lub sprowadzania łodzi na/z przyczepy. Dzięki temu, wciągarce oraz systemowi wsparć bocznych umieszczenie ładunku jest bardzo, wygodne i nie wymaga dużo siły.
Pojazd jest tak skonstruowany, że z łatwością dostosujemy go do różnych typów łodzi. Możemy w nim regulować zarówno umiejscowienie podpór dolnych, czy rolek dennych, jak i wsparć bocznych. Indywidualne usytuowanie tych elementów jest istotne szczególnie w przypadku firm trudniących się transportem łodzi, jachtów i im podobnych sprzętów.
Przyczepa do transportu łodzi i jachtów posiada cztery komplety poczwórnych wsporników bocznych (po dwa na każdą stronę). W każdym z nich zamontowane są poliuretanowe koła o średnicy fi 200 na stalowych felgach. Pośrodku ramy, wzdłuż jej boków, umieszczona jest wspominana już prowadnica, która usztywnia i stabilizuje konstrukcję. Na prowadnicy rozmieszczone są podparcia denne w postaci trzech zestawów kół poliuretanowych oraz tzw. kołyski wyposażonej w trzy rolki denne oraz sześć kół poliuretanowych. Wsporniki mają możliwość regulacji wysokości, obrotu o 90 stopni oraz sposobu mocowania.
Zastosowane poliuretanowe koła charakteryzują się dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Są twarde, a ich niebywałą zaletą jest również to, że nie pozostawiają śladów i zarysowań na łodzi.
PP20-7225 to średnich gabarytów przyczepa przeznaczona do transportu łodzi i jachtów o przeciętnej wielkości i wadze. Jej rozmiary i DMC do 2000 kg pozwalają przewieźć ładunek ważący ponad 1300 kg. Dzięki zastosowanemu w niej systemowi wydłużania lamp bez problemu przewieziemy na niej ładunek o długości do 7 m długości.
Ponadto przyczepa posiada system bezawaryjnego wysuwania i otwierania oświetlenia. Oparty jest on o lampy LED oraz złącze typu Bajonet, co sprawia, że jest on w pełni szczelny. Dzięki tym właściwościom możemy bez problemu zanurzyć tył przyczepy w wodzie na czas jej załadunku lub rozładunku. Aby zabezpieczyć powierzchnię przyczepy przed korozją, jej elementy stalowe zostały poddane cynkowaniu ogniowemu. Dodatkowo, proces ten zabezpiecza przed uszkodzeniami mechanicznymi. Pamiętajmy jednak o jej regularnym czyszczeniu i konserwacji, szczególnie w przypadku styczności pojazdu ze słoną wodą.
Przyczepa do transportu łodzi ma możliwość samodzielnego regulowania położenia osi w zależności od środka ciężkości przewożonego ładunku. Model posiada także system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast. Dzięki temu woda nie przedostaje się do łożysk. Wpływa to na ich dłuższą żywotność oraz wolniejsze zużywanie piast i samych osi.
Przyczepa została wyposażona w szereg akcesoriów, wśród których znajdują się m.in. regulowany słupek wciągarki wraz z ręczną wciągarką pasową, miękką dziobnicę, koło podporowe, kołyskę oraz system wsporników bocznych. Dodatkowo można ją doposażyć w amortyzatory wraz z mocowaniami, poliuretanową dziobnicę i poliuretanowe rolki denne, koło zapasowe wraz z mocowaniem, felgi aluminiowe, płukanie bębnów, systemu naprowadzania łodzi, antypoślizgowy schodek boczny, dodatkowy komplet mocowań pasów, zabezpieczenie antykradzieżowe czy podporę regulowaną do kół bocznych.
Umożliwiamy także indywidualne dopasowanie wsporników w przyczepie poprzez dodanie wsporników bocznych regulowanych z czterema kołami fi 200 ze stalową felgą.
Uwaga: Niestandardowe konstrukcje łodzi i jachtów lub przerobione pod indywidualne zamówienia wymagają odrębnych ustawień wsporników i kół.
Realizujemy także własne zamówienia klientów, zgodnie z którymi możemy wykonać przyczepę lakierowaną w kolorze białym lub czarnym.
POZOSTAŁE DOPOSAŻENIE DODATKOWO PŁATNE
Jeżeli jesteś online -KLIKNIJ TUTAJ- , jeśli wydrukowałeś specyfikację o szczegóły dopytaj sprzedawcę
- Pakiet VIP - KLIKNIJ TUTAJ - dopytaj sprzedawcę
UWAGI
- Załączane zdjęcia są zdjęciami poglądowymi, mogą zawierać doposażenie dodatkowo płatne, dlatego przeczytaj uważnie wyżej wymienioną specyfikację przyczepy, co jest w standardzie, a co jest wyposażeniem dodatkowo płatnym
- Z uwagi na stale rosnące ceny komponentów, ceny mogą ulec zmianie o szczegóły dopytaj sprzedawcę, dane kontaktowe poniżej
- Dostawa pod dom - jeśli jesteś online -KLIKNIJ TUTAJ- , a następnie kliknij punkt 6, jeśli wydrukowałeś specyfikację o szczegóły dopytaj sprzedawcę
- Dostępność i zakup produktów zgodnie z regulaminem
- Możliwość kredytowania, bądź leasingowania przyczep na dogodne raty
ZASTANÓW SIĘ !!! WARTO WYDAĆ WŁASNĄ GOTÓWKĘ ???
KUP PRZYCZEPĘ NA RATY - KREDYT - LEASING
Zgodnie z RODO - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. - informujemy, iż chcąc skorzystać z prezentowanej przez NAS oferty, wyrażają PAŃSTWO zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę "NOWIM" Mariusz Nowicki.
Dziękujemy, że przejrzałeś naszą propozycję przyczepy.
Jeśli masz dodatkowe pytania,
DZWOŃ! PISZ!
tel. +48 730 751 730
lub e-mail: infonowim@gmail.com