Dostępność: Dostępny
Stan produktu: Nowy
Przyczepa model PP15-7023 posiada hamulec postojowy i najazdowy. Jej stabilna i mocna konstrukcja wykonana jest ze stalowego zamkniętego profilu o przekroju 80×40. Dyszel stanowi integralną część ramy, która jest wzmocniona dzięki zamontowanym trzem poprzecznym wsparciom. Umiejscowienie podpór można samemu regulować, co jest szczególnie istotne w przypadku firm zajmujących się transportem łodzi różnego typu.
Wszystkie elementy stalowe przyczepy poddaliśmy ocynkowaniu ogniowemu. Dzięki temu jest ona bardziej trwała, odporniejsza na uderzenia oraz na korozję. Ponadto przyczepa, która została podana cynkowaniu, może bez problemu stać na deszczu lub być zanurzana w wodzie. Należy jednak pamiętać o regularnym jej czyszczeniu, szczególnie w przypadku styczności ze słoną wodą.
Przyczepa do transportu łodzi, łódek i małych jachtów posiada oryginalny system wysuwanych lamp, który umożliwia otwarcie jej tylnych lamp w momencie załadunku lub rozładunku. Rozwiązanie to pozwala w bezpieczny sposób zanurzyć tylną część przyczepy, tak że jej system oświetlenia pozostaje nieuszkodzony. Wszystko za sprawą zastosowanych w nim lamp LED oraz złącza typu Bajonet, które jest w pełni szczelne.
Przyczepa podłodziowa posiada możliwość regulowania położenia osi względem środka ciężkości oraz system WPS (Waterproof system). Jest to dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza ich łożyska przed dostaniem się wody. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samych osi.
Jest to przyczepa przeznaczona do transportu łodzi i jachtów o średniej wielkości i wadze, ale z powodzeniem możemy na niej przewozić ładunki o długości ponad 6 metrów. Zastosowany w niej system wydłużania lamp sprawia, że ze standardowej długości 5,8 metra jej rama rozkłada się o dodatkowe 80 cm do wymiaru 6,6 metra.
W celu ułatwienia załadunku i rozładunku przyczepy wyeliminowaliśmy tylną belkę zderzaka oraz wyposażyliśmy ją w tzw. kołyskę.
Przyczepa PP15-7023 posiada dwa typy wsporników bocznych podwójne i poczwórne. W każdym z nich zamontowane są poliuretanowe koła o średnicy fi 260 na plastikowych felgach. Kołyska wyposażona jest w dwie rolki denne oraz dwa komplety poliuretanowych kół o średnicy fi 260 na felgach stalowych.
Zastosowane w przyczepie poliuretanowe koła charakteryzują się wysoką wytrzymałością, niewielką wagą, dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Poprzez zastosowanie dużej średnicy kół, mają one większą powierzchnię styku z przewożonym ładunkiem, co wpływa na stabilność jego transportu. Dodatkową zaletą kół poliuretanowych jest to, że nie pozostawiają śladów na powierzchni łodzi.
Kołyska (ruchomy zespół tylnych rolek kilowych i kół) pomaga w naprowadzeniu ładunku na przyczepę. Jej działanie polega na uchyleniu się i dopasowaniu do kadłuba łodzi w momencie jej naprowadzania na przyczepę. Po zakończeniu załadunku zamyka się. Podobny, ale odwrotny proces odbywa się w momencie sprowadzenia łodzi z przyczepy.
Wsporniki boczne przednie mają możliwość regulacji wysokości, obrotu o 90 stopni oraz sposobu mocowania. Podobnie rozwiązania są zastosowane w przypadku wsporników tylnych, ale tu dodatkowo mamy możliwość regulacji kąta ich nachylenia od 60 do 90 stopni.
UWAGA: Ze względu na specyfikę materiału, z którego wykonane są koła podparcia bocznego i dennego, mogą one odbiegać kolorystycznie od przedstawionych na zdjęciach.
Dla wygody użytkowania przyczepa posiada w standardzie (oprócz wcześniej opisanych) takie akcesoria jak: regulowany słupek wciągarki wraz z ręczną wciągarką pasową, miękką dziobnicę, koło podporowe STANDARD oraz kołyskę.
Klienci często decydują się na dodatkowe wyposażenie w postaci amortyzatorów wraz z mocowaniami, poliuretanowej dziobnicy i poliuretanowych rolek dennych, koła zapasowego wraz z mocowaniem, felg aluminiowych, płukania bębnów, systemu naprowadzania łodzi, antypoślizgowego schodka bocznego, dodatkowego kompletu mocowań pasów, zabezpieczenia antykradzieżowego czy podpory regulowanej do kół bocznych.
Dopuszczamy indywidualną modyfikację wsporników w przyczepie poprzez umieszczenie dodatkowych:
Uwaga: Łodzie i jachty posiadające niestandardowe konstrukcje wymagają indywidualnych ustawień wsporników i kół.
Na indywidualne zamówienie możemy także dostarczyć przyczepę lakierowaną w kolorze białym lub czarnym.
UWAGA: Produkty prezentowane na fotografiach mogą nieznacznie różnić się od oryginałów. Treści zawarte na stronie internetowej mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
SPECYFIKACJA PRZYCZEPY:
PRODUCENT POLECA - DOPOSAŻENIE DODATKOWO PŁATNE
CENNIK DOPOSAŻENIA DODATKOWO PŁATNEGO
Jeżeli jesteś online -KLIKNIJ TUTAJ- , jeśli wydrukowałeś specyfikację o szczegóły dopytaj sprzedawcę
UWAGI
- Podana cena netto / brutto dotyczy przyczepy zgodnie ze specyfikacją i wyposażeniem - szczegółowo sprawdź doposażenia dodatkowo płatne - niektóre doposażenie jest możliwe tylko podczas produkcji, dlatego w modelach wystawowych na wyprzedaży nie jest możliwe niektóre doposażenie.
- Załączane zdjęcia są zdjęciami poglądowymi i mogą zawierać doposażenie dodatkowo płatne
- Z uwagi na stale rosnące ceny komponentów, ceny mogą ulec zmianie o szczegóły dopytaj sprzedawcę, dane kontaktowe poniżej
- Dostawa pod dom - jeśli jesteś online -KLIKNIJ TUTAJ- , a następnie kliknij punkt 6, jeśli wydrukowałeś specyfikację o szczegóły dopytaj sprzedawcę
- Dostępność i zakup produktów zgodnie z regulaminem
- Możliwość kredytowania, bądź leasingowania przyczep na dogodne raty